دوره‌ تخصصی

دوره آموزشی-تخصصی «پاسخگویی به اعتراضات مشتری»

تور آموزشی-تخصصی ۴روزه پاسخگویی به اعتراضات مشتری

زمان: ۲۷آبان تا ۱ آذر
مدرس: محمود معظمی
مکان برگزاری: کلاردشت

تلفن‌های تماس(داخلی ۱۰۴ و ۱۰۶)
۰۲۱۲۲۲۵۹۵۵۴
۰۲۱۲۲۲۵۹۵۵۶
۰۲۱۲۲۲۵۹۵۵۷

با من تماس بگیرید:
پیامک عدد لاتین ۲۷۱ به شماره ۲۰۰۰۹۵۵۶


آیا عبور از یک دیوار بتونی عظیم امکان‌پذیر است؟
شما ماهر تر هستید یا «دیوید کاپرفیلد»؟!

در دنیای فروش امکان ندارد فروشی صورت بگیرد مگر اینکه توانایی عبور از دیوار عظیم «اعتراضات مشتری» وجود داشته باشد.

این دیوار بازدارنده به‌قدری در نگاه نخست مستحکم و نفوذناپذیر به نظر می‌رسد که بسیاری از فروشندگان با اینکه به روشنی می‌دانند درآمد هنگفتی در کار فروش و فروشندگی نهفته است از خیرِ آن می‌گذرند و به کارهای ساده‎تر و کم دردسرتر بار درآمدی متوسط و یا حتی کم می‌پردازند.

حتی فروشندگان حرفه‌ای هم به شما خواهند گفت که با همه‌ی تجربه‌ای که دارند هنوز به هنگام رویارویی با این دیوار، دچار ترس و تردید می‌شوند!

تنها دلیل آن‌هم این است که:
بیشتر وقت‌ها، فقط به‌قدری که هدف‌گذاری کرده‌اند و نیاز دارند می‌فروشند! در حالیکه توانایی فروش آن‌ها بسیار فراتر از حدی که است که عمل می‌کنند.
چرا؟

شما مجبور نیستید که تمام عمر با درآمدهای ثابت بخور و نمیر زندگی کنید!

اگر به حرفه‌ی شریف «فروش علمی» علاقه‌مند هستید با آموزش‌های به‌روز و کارآمد «محمود معظمی» می‌توانید به‌سرعت و به شیوه‌ای راحت و لذت‌بخش از سدهای به‌ظاهر نفوذناپذیر گذر کنید.


به هزارویک دلیل «فروشنده‌ی حرفه‌ای و علمی بودن» یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای کار و حرفه‌تان است:

  • کاری با لذت و درآمد فراوان و بی‌انتها…
  • امکان آشنایی با مردمان مختلف و کمک به آن‌ها تا بتوانند به کمک شما زندگی‌شان شادتر و لذت‌بخش‌تر شود.

یکی از دیوارهای بتونی و به ظاهر نفوذناپذیر در فروش «اعتراضات مشتری» نام دارد.
درست زمانی که فروشنده محصول یا خدمت خود را به مشتری معرفی کرده است و بر این گمان است که همه چیز خوب پیش رفته است، مشتری شروع به اعتراضاتی از جمله:

قیمت‌تان گران است.
ما از دیگری می‌خریم و راضی هستیم.
از رنگ محصول‌تان خوشم نمی‌آید.

به شما خبر می‌دهم.
یک وقت دیگر تماس بگیرید.
کیفیت محصول یا خدمت‌تان خوب نیست، یا ضعیف است.
و ده‌ها و صدها اعتراض دیگر!

مانند:
(شما برای ما در بخش دیدگاه‌ها بنویسید)



خبر خوشی برای شما به عنوان یک فروشنده و یا علاقه‌مند به حرفه فروشندگی داریم!

شما تنها با شرکت در یک تور چهار روزه‌ی آموزشی-تخصصی در یکی از بهترین و زیباترین مناطق ایران عزیزمان، قادر خواهید بود هرگونه اعتراضی را از این پس مدیریت و به مشتری‌تان کمک کنید تا با راحتی و آرامش تصمیم بهتری بگیرد و نه تنها از شما خرید کند بلکه تبدیل به یک مشتری وفادار شود و مشتریان زیادی را به شما معرفی نماید.

در این دوره موثر و شاد و کاربردی شما خواهید آموخت:

چرخه‌ی فروش چیست؟
مثلث برمودای فروش چیست؟
چگونه و چرا بیشتر مواقع کل فروش را در خود غرق می‌کند؟

طبیعت «اعتراضات» چیست؟
انواع اعتراضات کدامند؟
هنگام شنیدن «اعتراض» نخستین چیزی که باید به خود بگویید، چیست؟

آیا همه‌ی اعتراضات واقعی‌اند؟
چگونه اعتراضات را از یکدیگر تشخیص دهیم؟
چگونه به هر یک از «اعتراضات مشتری» پاسخ دهیم و شرایط را مدیریت کنیم؟

تفاوت توانایی خرید و تمایل به خرید چیست؟
نحوه‌ی پاسخگویی به هر یک از اعتراضات چگونه است؟

و ده‌ها و شاید صدها نکته‌ی جالب و ارزشمند که شما را نه تنها در مدیریت روابط با مشتری یاری می‌دهد بلکه از شما شخصیتی «جذاب تر»، «دوست داشتنی تر» و «موثر تر» می‌سازد.

نکاتی که شما می‌توانید آن‌ها را در زندگی خانوادگی و تربیت فرزندانتان نیز به‌کار بگیرید و تبدیل به همسر و پدر و یا مادری توانا تر و محبوب‌تر شوید.


«محمود معظمی» مطالب علمی و کاربردی را آمیخته با تجربه چهل ساله‌ی خود به گونه‌ای لذت بخش و به یادماندنی به شما منتقل می‌کند.

او معتقد است که:
تنها با بکارگیری یک نکته از این دوره‌ی آموزشی استثنایی، او می‌تواند تمام هزینه‌های آموزشی شما را بی‌درنگ به شما برگرداند.
او، خود نمونه‌ی بارزی از آن مطالبی است که آموزش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به سرعت تبدیل به فروشنده‌ای توانمند و با اعتمادبه‌نفس‌تر با درآمدی شگفت‌انگیز شوید.

لطفا هم‌اکنون با همکاران ما تماس بگیرید تا به شما برای یکی از بهترین تصمیم‌گیری‌های زندگی‌تان کمک کنند.
همکاران ما، با روی خوش آماده‌اند تا بهترین اطلاعات ممکن را به شما منتقل کنند.
پس درنگ نفرمایید و هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.

دوستان دوست‌داشتنی و جدیدی از سراسر ایران زمین، طبیعتی زیبا و دلفریب، آموزش‌های موثر و لذت‌بخشی در انتظار شما است.


دو سورپرایز از سوی محمود معظمی برای شما
که فعالانه در این دوره‌ی آموزشی شرکت و به پایان می‌رسانید:

نخست:
به تمام کسانی که ثبت نام و در آموزش‌ها بطور موثر شرکت می‌کنند از طرف محمود معظمی افزون بر آنچه که با جزوه‌های درسی‌تان می‌آید، یک «بستنی خوشمزه» به انتخاب شما به عنوان تشویق داده خواهد شد.
لطفا پیش از آنکه بستنی‌ها آب و یا تمام شوند ثبت‌نام کنید.
قول می‌دهیم که دوست خواهید داشت و از خوردنش لذت می‌برید.

دوم:
محمود معظمی قول می‌دهد تا به شما کمک کند، بتوانید بهتر از «دیوید کاپرفیلد» شوید.
دیوید کاپرفیلد از دیوار چین و با استفاده از تردستی و تکنیک‌های فریب ذهنی عبور می‌کند؛ در حالیکه شما در پایان این دوره می‌توانید از دیواری واقعی «اعتراضات مشتری» که صدبار مشکل‌تر از دیوار چین است عبور کنید! آن‌هم با صداقت و درستکاری.

منتظر دیدارتان در تور سوم نوابغ بالستیک هستم.
دوستدارتان
محمود معظمی



لطفا ‎دیدگاه و یا پرسش‌های خود را بنویسید